Retour- en terugbetalingsbeleid

bij Internet via de Mast

 

Internet via de Mast

Groen van Prinstererstraat 5

8862 AA Harlingen

Nederland

Laatst bijgewerkt: 8 september 2025

 
Bij Internet via de Mast vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent. Sluit u bij ons een abonnement af of bestelt u apparatuur, dan gelden duidelijke regels voor annuleren, retourneren en terugbetalingen.
 

Herroepingsrecht (14 dagen bedenktijd)

  • Abonnementen en diensten
  • U heeft het recht om een overeenkomst die u online of telefonisch heeft afgesloten binnen 14 dagen na de ingangsdatum te annuleren.
  • Heeft u de dienst al gebruikt (bijvoorbeeld omdat uw internetverbinding is geactiveerd), dan brengen wij alleen kosten in rekening voor de periode dat u van de dienst gebruik heeft gemaakt.
  • Annuleert u binnen de bedenktijd en is de dienst nog niet gestart, dan betaalt u uiteraard niets.
  • Apparatuur (modem, router of tv-box)
  • U heeft 14 dagen de tijd om apparatuur retour te sturen.
  • Apparatuur dient compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking te worden geretourneerd.
  • De retourkosten zijn voor uw eigen rekening, tenzij u een verkeerd of defect product van ons heeft ontvangen.
 

Hoe kunt u annuleren of retourneren?

  1. Meld uw annulering of retour binnen 14 dagen via support@internetviademast.nl. Vermeld hierbij uw gegevens zoals postcode, huisnummer, telefoonnummer, eventueel het ordernummer.
  2. Bij annulering van een dienst ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
  3. Bij retour van apparatuur ontvangt u van ons het retouradres en duidelijke verzendinstructies.
  4. Verstuur het pakket via een betrouwbare vervoerder en bewaar altijd uw verzendbewijs tot de retourzending is verwerkt.
 

Terugbetalingen

  • Abonnementen: Heeft u vooruitbetaald en maakt u gebruik van het herroepingsrecht, dan storten wij het bedrag binnen 30 dagen na bevestiging terug via dezelfde betaalmethode.
  • Apparatuur: Zodra wij uw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvangt u binnen 30 dagen het aankoopbedrag retour.
  • Deelannuleringen: Bij een gedeeltelijke annulering of retour ontvangt u alleen het bedrag van de betreffende dienst of apparatuur terug.
  • Inruilen: Het is niet mogelijk om producten of apparatuur om te ruilen. Retourzendingen worden uitsluitend afgehandeld via terugbetaling volgens bovenstaande voorwaarden.
 

Opzeggen na de bedenktijd

Na de bedenktijd gelden de reguliere opzeggingsvoorwaarden. U vindt deze in onze algemene voorwaarden.
 

Vragen of hulp nodig?

Onze klantenservice helpt u graag verder.
  • E-mail: support@internetviademast.nl
  • Telefoon: 085 0290 581
  • Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 08:00 – 18.00

Tips en Nieuws?

Schrijf je in voor de maandelijkse nieuwsbrief

Over ons

Internet via de mast. Altijd en overal internet. 24/7 bereikbaar voor support.

Contact